Monday 6 October 2008

The room


Ahm.. ajung acasa, folosesc o cartela (ca la hotel) pt a intra in casa si pt a intra la etajul meu (dupa ce ma cotopenesc cu bagajul pe scari) deschid cu cheia usa si vad o camera... super okay... Sa zic incredibil de ok? Ar fi cam mult. Dupa ce am mobilat-o arata cam asa:
Sa spun ca a mea camera de acasa e mai mica?
Avem 3 bai, destul de curate si ingrijite este un singur lucru care ma deranjeaza dar de acela voi face „misto” mai tarziu. Suntem 6 persoane pe etaj e super ok. Stau cu 5 englezoaice. Una este colorata si mai retrasa, celelalte se inteleg super bine intre ele, si uneori si cu mine. Dar este dragut. Sunt fete ok. De treaba. Din pacate nu stiu saracele de ele nici omleta sa faca :p

1 comment:

Silviu Avramescu said...

Pe undeva prin Albia de porci

Hei Didi!
Ti-am vazut expunerile si m-ai facut sa zimbesc...S-ar rezuma la un titlu de genul:"Didi infrunta civilizatia!".Vei vedea ca dupa ce te vei obisnui cu ele ti se vor parea normale.Si,asa cum este in viata,una calda,una rece,dupa ce te vei obisnui cu ele,vei veni in vacanta in Romanica si te vei lovi de "civilizatia" de aici:scari rulante care nu merg in aeroport,atit de mult noroi si mocirle incit,daca am fi oameni destepti am fi pe locul doi in lume(dupa China)la productia de orez,nervi si injuraturi in trafic,mirlani si badarani peste tot si asa mai departe...Dar poate tocmai de aceea e viata asa de frumoasa,are de toate.Cit despre filosofi cu fusta,nu stiu ce parere ar avea scotienii(adica vecinii) despre asta:).
Te pup si te iubesc,
MeeMee