Monday 6 October 2008

22 sept 2008 // Si am aterizat…

(urmeaza o poveste plictisitoare)

La aeroport ne astepta o don’soara englezoaica blonduta (vopsita) si foarte simpatica, Fiona- din pacate si putin plinuta. Ne-am pus bagajele intr-un autobuz special adus pentru bagaje si noi ne-am urcat intr-un autobuz mai mare. Sa mai spun ca nu statea nimeni in picioare, ca scaunele nu aveau lipita guma pe ele si ca cei 2 oameni care nu aveau locuri au plecat cu masina Fionei? Mnu..

Cand am ajuns in Coventry, autobuzul a parcat din pacate in statia de autobuz, care desi nu era departe de universitate – unde trebuia sa ajungem- era greu de ajuns cu ditamai geamantanele. De precizat este ca restul bagajelor din microbuz au ajuns in alta parte si ca a trebuit sa mergem sa le luam?.. Asta cred ca a fost unul din putinele lucruri care nu a fost organizat. Fionei, i s-a facut mila de mine si m-a ajutat sa-mi car una din valize.

La universitate mai exact la <> am asteptat, si tot asteptam, si cum asteptam noi in mijlocul drumului cineva ne-a zis sa ne dam de acolo ca obstructionam drumul, ne-am mutat - noi = cardul de romani care tocmai aterizase- apoi ni s-a spus ca stam prea in fata intrarii si in cazul unui incendiu nu se poate evacua cladirea eficient... Apoi... SURPRIZA!!! Cineva s-a gandit la noi, ca ne este foame si sete si asteptam nenorocitele alea de chei pentru acomodare de 2 ore si ne-au adus mars, twix si suc de portocale. Asta ati mai vazut vreodata in Romanica noastra...?

Dupa indelungi asteptari se hotarasc sa vina cu cheile si cu un microbus care ne ia cate 4-5 pe rand sa ne duca acasa J In sfarsit o sa pot sa vad unde stau....... IEI

No comments: